random

welcome back y’all ❤️

HEEEEEEY guyss,
Naar bijna een jaar ben ik weer terugbij mijn blog. Waarom ik deze jaar niet geblogt heb. UUHM, ja ik weet het eigenlijk niet. Geen inspiratie, geen tijd, en naar een tijdje was ik m’n blog ook stiekem al een beetje vergeten.

Zoals jullie weten zit ik nu op havo (inmiddels 2 weken al begonnen aan mijn examenjaar) waar ik het natuurlijk echt heeeeeel erg naar mn zin heb (not).
Ik weet ook niet of ik dit jaar weer een beetje kan gaan bloggen ik wil het echt heel graag want bloggen is echt iets wat ik super leuk vind om te doen maar of ik er de tijd voor heb is maar de vraag.

Ik loop in mijn examenjaar namelijk heel erg achter. Ik moet dit jaar bijvoorbeeld 19 boeken lezen waar andere mensen uit mijn klas maar 12 boeken hoeven te lezen. En ga zo maar door. Tja ik ben gewoon niet de beste in plannen. (vooral aan mijn planningen houden is voor mij echt een groot probleem) lol.

Maarja, ik wilde ff snel dit artikeltje tikken om te laten weten dat ik nog leef en dat je hopelijk binnekort wat artikeltjes op mijn blog kan verwachten dus houd m’n blog maar in de gaaatteeeen.

Ik spreek jullie snel weer and lotts of love x
Wika

weekend

Plaats een reactie