lifestyle·random·updates

Mijn uitgebreide morning routine

Hi guys,
Vandaag een artikel die ik (alweer) eerder wilde posten maar het er gewoon niet van is gekomen. Namelijk mijn uitgebreide morning routine. Ik wil jullie menemen in mijn ochtend op een vrije dag. Vanaf het moment dat ik wakker word tot het moment dat het middag word.

Het eerste dat ik doe als ik wakker word is mijn telefoon checken,  instagram, snapchat, whatsapp, weheartit, pinterest etc. Dit is echt een standaard routine geworden, ik reageer op berichtjes, like fotos, check m’n mail en zo kom ik langzaam maar zeker uit m’n bed. Als ik dan ben opgestaan ga ik naar de keuken om m’n ontbijt te maken, meestal eet ik kellogs, maar in de herfst vind ik het wel lekker om er thee bij te drinken. Ik heb hier de smaak autumn storm van pickwick. Super lekkere kruidige thee voor in de ochtend. Meestal eet ik m’n ontbijtje aan tafel en zit ik door m’n telefoon heen te scrollen, maar  omdat dit een vrije dag is ging ik voor school werken. Ik ben hier een verslag over Boedapest aan het maken. (ik ben hier vorige week naartoe geweest). Goed het is nu tijd om echt op te staan. Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik voel me pas echt wakker naar dat ik m’n gezicht heb gewassen en m’n tanden heb gepoetst. Douchen vind ik echt super lekker om in de ochtend te doen. Hier neem ik in m’n vrije dagen dan ook echt de tijd voor. Als ik een schooldag heb doe ik dit in de avond. Ik weet niet wat ik vandaag had, maar ik voelde me echt vies. Waarschijnlijk omdat ik het tandenpoetsen had uitgesteld. Normaal doe ik dit meteen naar het ontbijt. Maar ik besloot dus om m’n gezicht goed te reinigen. Dit deed ik mijn face wash van clear asil. En mijn elektrische gezichtsreinigingsborsteltje van braun.Hier na deed ik nog een maskertje op, en smeerde ik m’n huid in met een verzorgende gezicht crème. En aan de slag voor m’n blog, zoals ik nu doe. Als ik hiermee bezig ben is het ongeveer 11:00 en hier ben ik dan tot de middag aan bezig.

Foto’s upload ik via m’n telefoon dus mijn telefoon heb ik altijd nodig als ik aan het bloggen ben. Vervolgens ben ik blog idea’s aan het opschrijven, ik heb natuurlijk nu best wel een grote pauze genomen van 2 maanden, omdat ik echt inspiratie loos was. Maar nu ik weer bezig ben zie ik hoe leuk ik het eigenlijk vind. En waarom zou ik hier dan niet verder mee gaan, right?

Ik hoop dat jullie m’n artikel leuk vonden om te lezen. Ik vond ‘m zelf erg leuk om te maken. Laat  me weten of jullie het irritant vinden als er zo veel foto’s komen. Ik weet zelf niet zo goed of het precies goed is of het misschien echt te veel foto’s zijn?

kisssess,
Wika xx ❤

Een gedachte over “Mijn uitgebreide morning routine

Plaats een reactie